Första inlägget!

  2013-01-21 / 21:12:00 / Foto /
Och förmodligen det sämsta inlägget..
Har ingen idé på vad jag ska skriva i första inlägget, men det första inlägget på en ny blogg är svårt att skriva tycker jag. Man vill ju att alla ska få ett bra intryck och vilja fortsätta läsa bloggen, så här sitter såklart jag och har ingen idé vad jag ska skriva. Men har ni lyssnat på Zara Larssons nya skiva?
Ganska bra faktiskt, den finns på spotify så ni kan ju checka! 
Ville bara säga att jag är väldigt förvånad & superglad över de 14 kommentarer jag fick på mitt förra inlägg, fortsätt gärna att läsa och kommentera. Men nu ska jag plugga till so prov, kill me.. 
Le moi 


caroline

Fin bild!:)

Svar: tack!
hannahiller.blogg.se

2013-01-24 @ 20:39:36
Blogg/webbadress: http://19990804.devote.se
Isadora

Gud så söt du är!

Svar: tack sötnos!
hannahiller.blogg.se

2013-01-26 @ 11:36:52
Blogg/webbadress: http://adoralexa.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: